450 nowych Mercedesów Actros opuściło bramy fabryki w Worth
W związku z przygotowaniami do rynkowej premiery, fabrykę Mercedes-Benz w Worth opuściło ostatnio 450 demonstracyjnych egzemplarzy nowego Actrosa. Kolejne pary ciągników siodłowych mijały bramy fabryki w 40-sekundowych odstępach.
Ciężarówki trafiły do salonów sprzedaży ciężarówek Mercedes-Benz, rozmieszczonych na terenie Niemiec. Kolejność startów opracowano na podstawie lokalizacji dealerów - najpierw wyruszyły auta, które miały do pokonania najdłuższy dystans.
Czwarta generacja Mercedesa Actrosa ma za zadanie wyznaczać standardy w dziedzinie ekonomiki, komfortu, bezpieczeństwa i ochrony środowiska.
Flagowa ciężarówka Mercedes-Benz zyskała nową stylizację. Model powstał w wyniku ponad 10 lat pracy, 20 mln km jazd testowych i 2 mld euro, zainwestowanych w rozwój i technologię produkcji.
Mercedes Actros to najpopularniejsza, wysokotonażowa ciężarówka na świecie. Od początku produkcji, czyli od 1996 r. do klientów trafiło ponad 700 tys.egz. Nowy model został zbudowany od podstaw.
Spełnia on normy emisji spalin Euro VI. Producent deklaruje, że w porównaniu do poprzedniego Actrosa, zużycie paliwa spadło o 6-7% w przypadku wersji spełniającej normę emisji spalin Euro V i o 3-4% w przypadku wersji Euro VI.
Czwarta generacja Mercedesa Actrosa ma za zadanie wyznaczać standardy w dziedzinie ekonomiki, komfortu, bezpieczeństwa i ochrony środowiska.
Flagowa ciężarówka Mercedes-Benz zyskała nową stylizację. Model powstał w wyniku ponad 10 lat pracy, 20 mln km jazd testowych i 2 mld euro, zainwestowanych w rozwój i technologię produkcji.
Mercedes Actros to najpopularniejsza, wysokotonażowa ciężarówka na świecie. Od początku produkcji, czyli od 1996 r. do klientów trafiło ponad 700 tys.egz. Nowy model został zbudowany od podstaw.
Spełnia on normy emisji spalin Euro VI. Producent deklaruje, że w porównaniu do poprzedniego Actrosa, zużycie paliwa spadło o 6-7% w przypadku wersji spełniającej normę emisji spalin Euro V i o 3-4% w przypadku wersji Euro VI.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się
zarejestrować lub zalogować.