Alfa Romeo Giulia - pod maskÄ… znajdziemy silniki 2,0 oraz 2,2
W czasie tegorocznego salonu w Genewie do Giulii Quadrifoglio Verde dołączyły słabsze, podstawowe wersje wyposażone w silniki o pojemności 2 oraz 2,2-litra. Dzięki temu już wiemy czego się spodziewać po nowej limuzynie włoskiej marki.
Pierwszy z silników to benzyniak generujący 200 KM i 300 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Jednostka pozwoli sedanowi uzyskać setkę w 6,6 sekundy i spali średnio 5,9-litra na 100 km. Ta jednostka ma być dostępna jedynie z 8-stopniowym automatem.
Drugi silnik to diesel 2,2 JTD dostępny w kilku wydaniach: 150 KM z 6-stopniową przekładnią manualną, 180 KM z przekładnią manualną oraz 180 KM z automatem o ośmiu przełożeniach. Możliwe, że z czasem oferta zostanie wzbogacona o kolejne silniki. Zdecydowanie brakuje więcej jednostek benzynowych, które zadbałyby o bardziej sportowy charakter pojazdu. Zobaczymy co przyniesie nam czas.
Drugi silnik to diesel 2,2 JTD dostępny w kilku wydaniach: 150 KM z 6-stopniową przekładnią manualną, 180 KM z przekładnią manualną oraz 180 KM z automatem o ośmiu przełożeniach. Możliwe, że z czasem oferta zostanie wzbogacona o kolejne silniki. Zdecydowanie brakuje więcej jednostek benzynowych, które zadbałyby o bardziej sportowy charakter pojazdu. Zobaczymy co przyniesie nam czas.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się
zarejestrować lub zalogować.