Alfa Romeo Giulietta - włoski hatchback po liftingu
Alfa Romeo tuż przed salonem w Genewie pochwaliła się nową Giuliettą. Zmiany w samochodzie nie są duże i kończą się na poprawkach stylistycznych. Lifting odświeżył jednak kompakt i pozwoli na przetrwanie modelu do czasu prezentacji prawdziwego następcy.
Producent zajął się zderzakami, grillem i oświetleniem, dzięki czemu Giulietta prezentuje się nieco nowocześniej. Technologicznie nie uraczymy zmian i nadal mamy do czynienia z hatchbackiem opartym o przestarzałą już płytę ostatniego Fiata Bravo.
Praktycznie największą nowością będzie system multimedialny Uconnect. Jak przystało na lifting dopracowano też materiały wykończeniowe, pracę zawieszenia i wyciszenie. Podstawowe wersje hatchbacka oferują silniki w wariantach mocy od 120 do 140 KM. Najmocniejsza wersja Veloce może się pochwalić benzynową jednostką 1,75 generującą 240 KM. Ceny Giulietty powinny pozostać niezmienione.
Praktycznie największą nowością będzie system multimedialny Uconnect. Jak przystało na lifting dopracowano też materiały wykończeniowe, pracę zawieszenia i wyciszenie. Podstawowe wersje hatchbacka oferują silniki w wariantach mocy od 120 do 140 KM. Najmocniejsza wersja Veloce może się pochwalić benzynową jednostką 1,75 generującą 240 KM. Ceny Giulietty powinny pozostać niezmienione.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się
zarejestrować lub zalogować.