Alfa Romeo odbiła się od dna
Alfa Romeo jeszcze niedawno była cieniem samej siebie. Producent posiadał w ofercie jedynie MiTo i Giuliettę, a sytuację nieco poprawiło sportowe 4C. Na szczęście marka u schyłku upadku zmieniła całą swoją politykę i zaprezentowała Giulię. Niewiele aut w ostatnim czasie wywołało takie zainteresowanie.
Producent trafił w dziesiątkę i podniósł się z dołka w jakim tkwił przez fatalne decyzje Fiata. Teraz Alfa Romeo jako jedna z nielicznych marek w Europie zaliczyła w kwietniu wzrosty sprzedaży i to aż o 52.2 proc. Wyniki z okresu styczeń-kwiecień również uległy poprawie z rokiem 2016 o 38.7 proc. Jak widać klienci znów zaufali Alfie.
Teraz producent szykuje kolejne ciekawe modele. Niedawno zadebiutował pierwszy SUV marki. Do 2020 roku powinniśmy zobaczyć jeszcze luksusowego dużego sedana, dwa nowe SUV-y, hatchbacka oraz modele oparte na sportowej 4C. Jak widać czeka nas sporo premier, które mogą solidnie namieszać na rynku.
Teraz producent szykuje kolejne ciekawe modele. Niedawno zadebiutował pierwszy SUV marki. Do 2020 roku powinniśmy zobaczyć jeszcze luksusowego dużego sedana, dwa nowe SUV-y, hatchbacka oraz modele oparte na sportowej 4C. Jak widać czeka nas sporo premier, które mogą solidnie namieszać na rynku.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się
zarejestrować lub zalogować.