Audi A8 - flagowa limuzyna w nowej odsłonie
Aud A8 zdawało się mocno odstawać w ostatnim czasie od konkurentów. Jednak producent przysiadł nad modelem i właśnie zaprezentował jego najnowsze wcielenie, które jest prawdziwym technologicznym majstersztykiem.
Stylistycznie potężną limuzynę ubrano w ostre linie znane z najnowszych modeli marki. Tył zdaje się teraz znacznie smuklejszy niż wcześniej, za to przód z potężnym grillem singleframe jest trochę wulgarny. Z przodu znajdziemy nowoczesne światła Matrix LED. W tyle światła zostały połączone LED-ową listwą co daje ciekawy efekt.
Kokpit został podporządkowany luksusowi i technologii. Niemal wszystkie przyciski zastąpiły liczne ekrany dotykowe. W kwestiach bezpieczeństwa za kierowcę będzie myśleć aż 41 systemów. Nie mogło zabraknąć systemu autonomicznej jazdy z prędkością do 60 km/h na autostradach.
Sercem najnowszego A8 będą silniki V6 o mocach 340KM (benzyna) oraz 286 (diesel). W ofercie zadebiutują także V8-mki 435KM (diesel) oraz 460KM (benzyna). Będziemy musieli dłużej poczekać na topowe W12 podobnie, jak na wersję hybrydową. Niemieckie ceny startują w przeliczeniu od pułapu 383 tys. zł.
Kokpit został podporządkowany luksusowi i technologii. Niemal wszystkie przyciski zastąpiły liczne ekrany dotykowe. W kwestiach bezpieczeństwa za kierowcę będzie myśleć aż 41 systemów. Nie mogło zabraknąć systemu autonomicznej jazdy z prędkością do 60 km/h na autostradach.
Sercem najnowszego A8 będą silniki V6 o mocach 340KM (benzyna) oraz 286 (diesel). W ofercie zadebiutują także V8-mki 435KM (diesel) oraz 460KM (benzyna). Będziemy musieli dłużej poczekać na topowe W12 podobnie, jak na wersję hybrydową. Niemieckie ceny startują w przeliczeniu od pułapu 383 tys. zł.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się
zarejestrować lub zalogować.