BMW M6 - najnowsza wersja na oficjalnych fotografiach
BMW zaprezentowało oficjalnie nowe MBW 6 w odmianie M. Samochód pokazano na oficjalnych zdjęciach w wersji coupe oraz ca brio. Sportowa Niemka prezentuje się wybornie i będzie z pewnością się cieszyła sporą popularnością, tym bardziej, że na pokładzie znajdziemy 4,4-litrowe V8 o mocy 560 KM.
Nowe zderzaki, poszerzone nadkola, wloty powietrza w błotnikach, dyfuzor i cztery końcówki wydechu, to lista elementów wyróżniających M6 od standardowych wersji sportowego modelu. Seryjna odmiana M6 posiada też 19-calowe felgi, a opcjonalnie można zamówić obręcze o średnicy 20-cali. Coupe wyróżnia się dachem wykonanym z włókna węglowego, natomiast Cabrio zachowało swój znak rozpoznawczy - miękki dach, który można złożyć w 19 sekund, jadąc z prędkością do 40 km/h.
We wnętrzu znalazły się sportowe fotele obszyte skórą oraz unikalne elementy, jak kierownica i gałka zmiany biegów. Całość uzupełniają emblematy M Power rozmieszczone w kokpicie. Wykończenie z carbonu dodaje kabinie sportowego charakteru. W opcji można wyposażyć samochód w podgrzewaną kierownicę, nawigację GPS oraz system audio Bang&Olufsen.
Nowe M6 wyposażono w system HUD wyświetlający informacje na przedniej szybie, który współpracuje z asystentem pasa ruchu, kamerą cofania i systemem Night Vision. 4,4-litrowe V8 współpracuje z siedmiobiegową, dwusprzęgłową przekładnią z systemem Launch Control. 680 Nm momentu obrotowego trafia jedynie na tylne koła, co zapewni spore wrażenia z jazdy.
Obie wersje nadwoziowe pozwalają na sprint od 0-100 km/h w czasie około 4,3 sekundy. Niestety prędkość ograniczono elektronicznie do 250 km/h, zaś zdjęcie kagańca pozwoli na jazdę z prędkością 305 km/h. Inżynierowie wyposażyli wersję M w nowe hamulce, w opcji ceramiczne. Na liście modyfikacji znalazł się też aktywny dyferencjał, twardsze zawieszenie i szybciej reagująca przepustnica. Premiera nowego M6 nastąpi latem bieżącego roku. Ceny nie są jeszcze znane.
We wnętrzu znalazły się sportowe fotele obszyte skórą oraz unikalne elementy, jak kierownica i gałka zmiany biegów. Całość uzupełniają emblematy M Power rozmieszczone w kokpicie. Wykończenie z carbonu dodaje kabinie sportowego charakteru. W opcji można wyposażyć samochód w podgrzewaną kierownicę, nawigację GPS oraz system audio Bang&Olufsen.
Nowe M6 wyposażono w system HUD wyświetlający informacje na przedniej szybie, który współpracuje z asystentem pasa ruchu, kamerą cofania i systemem Night Vision. 4,4-litrowe V8 współpracuje z siedmiobiegową, dwusprzęgłową przekładnią z systemem Launch Control. 680 Nm momentu obrotowego trafia jedynie na tylne koła, co zapewni spore wrażenia z jazdy.
Obie wersje nadwoziowe pozwalają na sprint od 0-100 km/h w czasie około 4,3 sekundy. Niestety prędkość ograniczono elektronicznie do 250 km/h, zaś zdjęcie kagańca pozwoli na jazdę z prędkością 305 km/h. Inżynierowie wyposażyli wersję M w nowe hamulce, w opcji ceramiczne. Na liście modyfikacji znalazł się też aktywny dyferencjał, twardsze zawieszenie i szybciej reagująca przepustnica. Premiera nowego M6 nastąpi latem bieżącego roku. Ceny nie są jeszcze znane.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się
zarejestrować lub zalogować.