BMW R1200 RT - prezentacja modelu na 2014 rok
BMW zaprezentowało nowy model turystycznego motocykla R1200 RT. Producent dokonał licznych zmian obejmujących praktycznie każdy element konstrukcji. Inżynierowie usprawnili wszystko, dzięki czemu oddają w ręce klientów jeszcze doskonalsza maszynę.
Nowością jest konstrukcja silnika, bazująca jednak na świetnie znanym napędzie z modelu R1200GS. Boxer o mocy maks. 125KM (przy 7700 obr./min) i maksymalnym momencie 125Nm ma pracować nieco płynniej dzięki kilku zabiegom. Producent zastosował przeciwwagę alternatora i zwiększył masę wału kardana przenoszącego moc na tylne koło.
Wydłużenie przełożenia głównego zwiększy komfort i obniży prędkość obrotową. Zdecydowano się też obniżyć siedzenie o 2 cm w stosunku do poprzednika. To ukłon w stronę niższych osób.
W konstrukcji możemy podziwiać nową ramę główną i przeprojektowane zawieszenie. System kontroli trakcji (ASC) będzie montowany obowiązkowo i pozwoli wybrać dwa tryby pracy. Motocykliści skorzystają z nowej deski rozdzielczej z wyświetlaczem TFT o przekątnej 5,7 cala. W opcji pojawi się nawigacja i system audio.
Wydłużenie przełożenia głównego zwiększy komfort i obniży prędkość obrotową. Zdecydowano się też obniżyć siedzenie o 2 cm w stosunku do poprzednika. To ukłon w stronę niższych osób.
W konstrukcji możemy podziwiać nową ramę główną i przeprojektowane zawieszenie. System kontroli trakcji (ASC) będzie montowany obowiązkowo i pozwoli wybrać dwa tryby pracy. Motocykliści skorzystają z nowej deski rozdzielczej z wyświetlaczem TFT o przekątnej 5,7 cala. W opcji pojawi się nawigacja i system audio.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się
zarejestrować lub zalogować.