BMW X6M - 555 KM w odświeżonym crossoverze
BMW szykuje nowe wersje modelu X6, który budzi sporo kontrowersji, ale wbrew prognozom odniósł rynkowy sukces. Producent zaprezentował nie tylko odświeżoną wersję podstawową, ale także najmocniejszą odmianę M Power.
Najmocniejszy model X6 podobnie, jak podstawowa wersja został tylko delikatnie odnowiony. Przede wszystkim zmiany znajdziemy w przedzie samochodu, gdzie zagościł lekko przeprojektowany zderzak. W X6 znajdziemy też zmienione reflektory korzystające z diod LED, jak i subtelnie przeprojektowaną osłonę chłodnicy.
Projektanci nie postarali się też w kwestii wnętrza. Liftingowa wersja nie zaskoczy nas nowymi rozwiązaniami, ale jedynie innymi materiałami wykończenia. Klienci BMW będą mieli większy wybór przy aranżacji wnętrza. Szkoda, że nie zdecydowano się na nieco większą swobodę w przebudowie auta.
Mocną stroną X6M będzie zespół napędowy, który dostarczy tyle możliwości ile się da z wysoko osadzonego crossovera. W jego skład wchodzi napęd na wszystkie koła, 6-biegowa, automatyczna skrzynia biegów M Sport oraz - co najistotniejsze - 4,4-litrowy motor V8 generujący 555 KM i 680 Nm. Dzięki temu oryginalny SUV gna do pierwszej setki w zaledwie 4,7 sekundy i przestaje przyspieszać przy 250 km/h.
Projektanci nie postarali się też w kwestii wnętrza. Liftingowa wersja nie zaskoczy nas nowymi rozwiązaniami, ale jedynie innymi materiałami wykończenia. Klienci BMW będą mieli większy wybór przy aranżacji wnętrza. Szkoda, że nie zdecydowano się na nieco większą swobodę w przebudowie auta.
Mocną stroną X6M będzie zespół napędowy, który dostarczy tyle możliwości ile się da z wysoko osadzonego crossovera. W jego skład wchodzi napęd na wszystkie koła, 6-biegowa, automatyczna skrzynia biegów M Sport oraz - co najistotniejsze - 4,4-litrowy motor V8 generujący 555 KM i 680 Nm. Dzięki temu oryginalny SUV gna do pierwszej setki w zaledwie 4,7 sekundy i przestaje przyspieszać przy 250 km/h.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się
zarejestrować lub zalogować.