Citroen C-Elysse - francuski sedan przeszedł lifting
Debiut Fiata Tipo wywołał burzę w klasie małych sedanów. Włoska propozycja zgarnęła sporą część klientów i pozostali producenci zmuszeni byli do szybkiej reakcji. I tak faceliftingu doczekał się C-Elysse.
Jeżeli chodzi o stylistykę to postawiono na kosmetyczne zmiany. Na pokładzie znajdziemy przeprojektowane zderzaki, światłe LED do jazdy dziennej czy tylne światła wykonane w technologii 3D. Niestety nie pokuszono się o żadne bardziej rewolucyjne zmiany.
We wnętrzu znajdziemy 7-calowy ekran multimedialny wraz z obsługą Android Auto czy Apple CarPlay. W ofercie pojawiły się nowe wzory felg oraz 2 kolory lakieru: Lazuli Blue oraz Aluminium Grey. Za napęd będą odpowiadały znane silniki 1.2 PureTech o mocy 82KM oraz 1.6 VTi o mocy 115KM. Miłośnicy silników wysokoprężnych sięgną po 1,6-litrowe motory o mocach 90 i 100KM, a wszystko sparowane będzie z 6-stopniowym manualem lub automatem. Czas pokaże, czy te zabiegi pozwolą Francuzom powalczyć z Tipo.
We wnętrzu znajdziemy 7-calowy ekran multimedialny wraz z obsługą Android Auto czy Apple CarPlay. W ofercie pojawiły się nowe wzory felg oraz 2 kolory lakieru: Lazuli Blue oraz Aluminium Grey. Za napęd będą odpowiadały znane silniki 1.2 PureTech o mocy 82KM oraz 1.6 VTi o mocy 115KM. Miłośnicy silników wysokoprężnych sięgną po 1,6-litrowe motory o mocach 90 i 100KM, a wszystko sparowane będzie z 6-stopniowym manualem lub automatem. Czas pokaże, czy te zabiegi pozwolą Francuzom powalczyć z Tipo.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się
zarejestrować lub zalogować.