Fiat 500X - konkurent dla Mini Countrymana
Fiat 500 miał być godnym konkurentem dla nowego wcielenia Mini. Jednak z biegiem czasu brytyjska marka ewoluowała do formy producenta mającego na swoim koncie wiele bardzo interesujących i stylowych modeli. Włosi nieco późno się opamiętali, ale starają się szybko nadrobić braki.
Popularny maluch już jakiś czas temu wzbogacił się o odmiany Abarth oraz Cabrio, ale były to bardziej wersje wyposażeniowe niż nowe modele. Niedawno został zaprezentowany Fiat 500L, który szczegółami przypomina klasyczny model, ale bazuje na płycie Punto i jest minivanem. Teraz do rodziny dołączy wersja X.
Nowy Crossover ma konkurować z takimi autami, jak Mini Countryman, czy pokazany niedawno Opel Mokka. 500X jest rozwinięciem minivana. Auto zostało wyposażone w wyższe zawieszenie, napęd na cztery koła oraz przeprojektowane światła i nakładki na nadwozie dodające terenowego charakteru.
Oczywiście 500X podąży za obecnymi trendami i będzie też dostępne w wariancie z napędem na przednią oś, choć nasuwa się pytanie, po co? Pod maską znajdziemy dwa silniki 0,9 TwinAir o mocy 94 KM, oraz 1,4 - 120 KM. Prawdopodobnie do gamy motorów dołączą diesle MultiJet. Debiut ma nastąpić początkiem przyszłego roku, a to daje możliwość na pokaz auta podczas wrześniowych targów w Paryżu.
Nowy Crossover ma konkurować z takimi autami, jak Mini Countryman, czy pokazany niedawno Opel Mokka. 500X jest rozwinięciem minivana. Auto zostało wyposażone w wyższe zawieszenie, napęd na cztery koła oraz przeprojektowane światła i nakładki na nadwozie dodające terenowego charakteru.
Oczywiście 500X podąży za obecnymi trendami i będzie też dostępne w wariancie z napędem na przednią oś, choć nasuwa się pytanie, po co? Pod maską znajdziemy dwa silniki 0,9 TwinAir o mocy 94 KM, oraz 1,4 - 120 KM. Prawdopodobnie do gamy motorów dołączą diesle MultiJet. Debiut ma nastąpić początkiem przyszłego roku, a to daje możliwość na pokaz auta podczas wrześniowych targów w Paryżu.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się
zarejestrować lub zalogować.