Fiat Bravo na brazylijski rynek został poddany liftingowi
Fiat Bravo został usunięty z większości rynków ze względu na słabą sprzedaż. Pozostają jednak miejsca na świecie gdzie radzi on sobie fantastycznie, a jednym z nich jest Brazylia.
Właśnie z myślą o rynku Ameryki Południowej poddano kompaktowy model pewnym modyfikacjom. Lifting objął klasyczne elementy, jak grill, światła i zderzaki. Choć zmiany są dość skromne to znacząco poprawiają urodę samochodu i sprawiają, że wygląda on nieco nowocześniej.
Fiat wzbogacił także wyposażenie modelu i tak w standardzie znajdziemy nowy system multimedialny z ekranem dotykowym. Bogatsze odmiany otrzymają także nawigację GPS oraz kamerę cofania. Brazylijscy klienci mogą wybrać wersje 1,8 16V lub 1,4 T-Jet. Diesle nie są tam dostępne.
Fiat wzbogacił także wyposażenie modelu i tak w standardzie znajdziemy nowy system multimedialny z ekranem dotykowym. Bogatsze odmiany otrzymają także nawigację GPS oraz kamerę cofania. Brazylijscy klienci mogą wybrać wersje 1,8 16V lub 1,4 T-Jet. Diesle nie są tam dostępne.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się
zarejestrować lub zalogować.