Fiat przeznaczy 9 mld euro na rozwój oferty
Fiat w ostatnim czasie ciągle traci i znajduje się w coraz gorszej sytuacji. Powodem jest przede wszystkim bardzo skromna oferta modelowa i praktycznie brak rozwoju. Producent dostrzegł problem i zamierza wydać 9 mld euro na rozwój i powiększenie gamy.
Nie wiadomo tylko, czy pieniądze zostaną dobrze spożytkowane. Fiat chce oprzeć swoja nową ofertę na różnych wariacjach modeli Panda i 500. W tej chwili taka strategia nie przynosi większych efektów. Włoskiej marce brakuje między innymi współczesnego następcy Punta, które jeszcze niedawno było jednym z najchętniej kupowanych modeli.
Tymczasem najnowsze informacje z Włoch mówią o całkowitym wycofaniu z oferty modelu Punto i Bravo. Koncern planuje za to rozwój swoich pozostałych marek. Maserati notuje coraz większe zyski. A wkrótce na nogi powinna stanąć Alfa Romeo. Najbliższe lata pokażą, czy Fiat zdoła się podnieść z kryzysu.
Tymczasem najnowsze informacje z Włoch mówią o całkowitym wycofaniu z oferty modelu Punto i Bravo. Koncern planuje za to rozwój swoich pozostałych marek. Maserati notuje coraz większe zyski. A wkrótce na nogi powinna stanąć Alfa Romeo. Najbliższe lata pokażą, czy Fiat zdoła się podnieść z kryzysu.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się
zarejestrować lub zalogować.