Ford Mustang przeszedł kilka ważnych zmian
Ford Mustang jest najpopularniejszym samochodem sportowym w Europie. Nie jest to zaskoczeniem biorąc pod uwagę bardziej europejski charakter najnowszej generacji i idące za nim dość atrakcyjne ceny. Mustang był ciągle bardzo świeży, ale producent postanowił i tak go dość mocno odświeżyć.
Z oferty zniknie V6-tka o pojemności 3,7-litra, a miłośnikom klasycznych silników zostanie bardzo dobry 5-litrowy motor o mocy 421KM, który z resztą dostanie nieokreślony zastrzyk mocy. Całkowitą nowością w ofercie będzie przekładnia automatyczna o 10 przełożeniach, która polepszy osiągi oraz obniży spalanie. Choć tym ostatnim posiadacze Mustanga nie powinni sie martwić.
Linia maski została poprowadzona 20mm niżej a wloty powietrza zostały powiększone. Przednie jak i tylne LED-owe światła zostały zdecydowanie ostrzej zarysowane. Inżynierowie zadbali o jeszcze bardziej sportowo zestrojone zawieszenie korzystające z nowych akumulatorów. W kokpicie znajdziemy coś na wzór Virtual Cockpit z Audi, co oznacza koniec z analogowymi zegarami. Nie zabraknie pełnego zakresu systemów bezpieczeństwa. Niestety na razie nie wiemy, jak zmiany odbiją się na cenie.
Linia maski została poprowadzona 20mm niżej a wloty powietrza zostały powiększone. Przednie jak i tylne LED-owe światła zostały zdecydowanie ostrzej zarysowane. Inżynierowie zadbali o jeszcze bardziej sportowo zestrojone zawieszenie korzystające z nowych akumulatorów. W kokpicie znajdziemy coś na wzór Virtual Cockpit z Audi, co oznacza koniec z analogowymi zegarami. Nie zabraknie pełnego zakresu systemów bezpieczeństwa. Niestety na razie nie wiemy, jak zmiany odbiją się na cenie.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się
zarejestrować lub zalogować.