Ford zamknie swoje oddziały w Japonii i Indonezji
Ford w ostatnim czasie ma się coraz lepiej i zwiększa sukcesywnie wyniki sprzedaży. Marka notuje wzrosty w Europie, USA, czy Chinach co daje powody do zadowolenia. Na niektórych rynkach sytuacja jest jednak odwrotna. Przykładem są rynki Japonii i Indonezji skąd Ford zamierza wycofać się w tym roku.
Przedstawiciele koncernu zdradzili, że prowadzenie oddziałów na tych rynkach stało się nieopłacalne. Specyfika potrzeb klientów tych krajów sprawia, że Ford nie ma nic do zaoferowania. W ten sposób sprzedaż jest fatalna.
Sytuacja mogłaby być inna gdyby Ford wzorem niektórych marek stworzył oddzielną linię samochodów na te specyficzne rynki. Jednak od pewnego czasu marka stawia na globalne modele dostępne na wszystkich rynkach na jakich jest obecny Ford. W ten sposób powstanie oddzielnych pojazdów dla dwóch państw nie wchodzi w grę.
Sytuacja mogłaby być inna gdyby Ford wzorem niektórych marek stworzył oddzielną linię samochodów na te specyficzne rynki. Jednak od pewnego czasu marka stawia na globalne modele dostępne na wszystkich rynkach na jakich jest obecny Ford. W ten sposób powstanie oddzielnych pojazdów dla dwóch państw nie wchodzi w grę.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się
zarejestrować lub zalogować.