Ford zanotował 32 procentowy wzrostu sprzedaży na rynku chińskim
Chiny są nie tylko największym obecnie rynkiem motoryzacyjnym, ale też ratują regularnie zachodnie marki przed upadkiem. Ostatnio spory wzrost popularności w „Kraju Środka” zanotował Ford. Amerykańska marka plasuje się obecnie w czołówce najpopularniejszych producentów na rynku chińskim.
W maju z chińskich salonów wyjechało 67 454 Fordów. Taki rezultat stanowi wzrost sprzedaży o 32% względem analogicznego okresu zeszłego roku. Zdecydowanym liderem w ofercie marki jest Focus. Na drugim miejscu uplasowało się Mondeo.
Popularność Forda w Chinach cieszy koncern. Zyski pozwalają niwelować problemy spowodowane słabą sprzedażą w Europie. Przypomnijmy, że niedawno Ford był zmuszony zamknąć część swoich zakładów na Starym Kontynencie. Pozostaje tylko pytanie, jak długo Chiny będą w stanie reperować finanse światowych koncernów. W pewnym momencie rynek może się przesycić, choć nie nastąpi to chyba szybko.
Popularność Forda w Chinach cieszy koncern. Zyski pozwalają niwelować problemy spowodowane słabą sprzedażą w Europie. Przypomnijmy, że niedawno Ford był zmuszony zamknąć część swoich zakładów na Starym Kontynencie. Pozostaje tylko pytanie, jak długo Chiny będą w stanie reperować finanse światowych koncernów. W pewnym momencie rynek może się przesycić, choć nie nastąpi to chyba szybko.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się
zarejestrować lub zalogować.