Forda zabraknie na październikowym salonie w Paryżu
Od pewnego czasu Ford stara się minimalizować koszty przy maksymalizacji zysków. Jest to efekt ostatniego kryzysu. Niestety wygląda na to, że koncern uznał iż zbędnymi wydatkami są między innymi udziały w międzynarodowych targach motoryzacyjnych.
W efekcie marka nie pojawi się na tegorocznym salonie samochodowym w Paryżu. Powody są w zasadzie dwa. Pierwszym z nich jest właśnie oszczędność. Drugim zaś jest brak spektakularnych premier na druga połowę roku. Producent nie widzi sensu pojawiania się na dużych targach z dobrze znaną gamą modelową. Trzeba przyznać, że jest w tym trochę racji.
Ford nie jest jedyna marką, która zaczyna prezentować podobne podejście. Teraz miejsca premier wybiera się bardzo skrupulatnie, a imprezy na których nie ma nic do pokazania często wypadają z grafików producentów.
Ford nie jest jedyna marką, która zaczyna prezentować podobne podejście. Teraz miejsca premier wybiera się bardzo skrupulatnie, a imprezy na których nie ma nic do pokazania często wypadają z grafików producentów.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się
zarejestrować lub zalogować.