Honda Accord w nowym wcieleniu. Prezentacja amerykańskiej wersji
Honda Accord jest jednym z bardziej cenionych modeli w klasie średniej. Samochód zawsze oferował dobre wyposażenie idące w parze z delikatnym sportowym zacięciem. Japoński koncern zaprezentował właśnie nowe wcielenie Accorda w wersji amerykańskiej. Nie wiadomo, czy ten model trafi też na pozostałe rynki, ale daje pogląd na kierunek rozwoju.
Nowy Accord trafi an rynek w wersji sedan i coupe, a stylistycznie ma być ewolucją poprzednika. Na pierwszy rzut oka widać jednak bardziej grzeczne linie, w których zatracił się sportowy duch poprzednika. Rewolucji nie uświadczymy, choć sporo elementów uległo zmianie. Szczególnie w kwestii wyposażenia i napędu.
Projektanci skrócili nadwozie sedana, co jednak nie przełożyło się negatywnie na wnętrze. Wręcz przeciwnie, nowy Accord posiada większą przestrzeń dla pasażerów i bagażu. Na wyposażeniu nowego modelu znalazł się m.in. asystent pasa ruchu, system ostrzegania przed kolizją, czy ekran kamery cofania zamontowany w lusterku.
Początkowo Accord będzie oferowany z trzema wariantami napędu. Pierwszym z nich ma być hybrydowe 2.0 o mocy 161 KM łączące silnik benzynowy i bezstopniową, elektryczną przekładnię. Honda nie zapomniała jednak o silnikach dla fanów mocniejszych wrażeń. Specjalnie dla nich do salonów trafi wersja z wolnossącym 2,4 o mocy 188 KM lub 3,5 V6. Wkrótce ma zostać opublikowana oficjalna specyfikacja. Niestety producent milczy w kwestii europejskiej wersji. Możliwe, że na Starym Kontynencie będzie dostępny zupełnie inny model o tej samej nazwie.
Projektanci skrócili nadwozie sedana, co jednak nie przełożyło się negatywnie na wnętrze. Wręcz przeciwnie, nowy Accord posiada większą przestrzeń dla pasażerów i bagażu. Na wyposażeniu nowego modelu znalazł się m.in. asystent pasa ruchu, system ostrzegania przed kolizją, czy ekran kamery cofania zamontowany w lusterku.
Początkowo Accord będzie oferowany z trzema wariantami napędu. Pierwszym z nich ma być hybrydowe 2.0 o mocy 161 KM łączące silnik benzynowy i bezstopniową, elektryczną przekładnię. Honda nie zapomniała jednak o silnikach dla fanów mocniejszych wrażeń. Specjalnie dla nich do salonów trafi wersja z wolnossącym 2,4 o mocy 188 KM lub 3,5 V6. Wkrótce ma zostać opublikowana oficjalna specyfikacja. Niestety producent milczy w kwestii europejskiej wersji. Możliwe, że na Starym Kontynencie będzie dostępny zupełnie inny model o tej samej nazwie.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się
zarejestrować lub zalogować.