Hyundai znalazł się na podium popularności w Polsce
IBRM Samar opublikowało listę popularności nowych samochodów na polskim rynku. Pierwsze miejsce za październik nie jest zaskoczeniem, za to niespodziewany model trafił na trzecią pozycję rankingu.
Pierwsze miejsce zajęła Skoda Fabia będąc najchętniej wybieranym autem przez klientów indywidualnych. W październiku czeski model sprzedał się w nakładzie 669 egzemplarzy. Drugie miejsce zajęła Skoda Octavia z liczbą 392 sprzedanych egzemplarzy. Zaskoczeniem w wynikach jest nowy Hyundai Tucson. Pierwszy raz koreański SUV zanotował tak dobry wynik. Auto znalazło w październiku aż 362 klientów.
Na kolejnej pozycji znajdziemy Opla Astrę. Kolejnym SUVem najchętniej wybieranym przez Polaków jest Dacia Duster z liczbą 302 sprzedanych egzemplarzy. Wyniki pokazują jednak, że polscy klienci coraz chętniej sięgają po samochody wschodnich producentów. Te już dawno dorównały europejskim markom pod względem jakości, a nawet pod niektórymi względami je przewyższają. Wyniki powinny być już tylko lepsze.
Na kolejnej pozycji znajdziemy Opla Astrę. Kolejnym SUVem najchętniej wybieranym przez Polaków jest Dacia Duster z liczbą 302 sprzedanych egzemplarzy. Wyniki pokazują jednak, że polscy klienci coraz chętniej sięgają po samochody wschodnich producentów. Te już dawno dorównały europejskim markom pod względem jakości, a nawet pod niektórymi względami je przewyższają. Wyniki powinny być już tylko lepsze.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się
zarejestrować lub zalogować.