Fani Kawasaki ucieszą się z nowych informacji na temat motocykla ZZR1400. Wiele osób obawiało się, że spełnianie emisji spalin Euro 4, będzie miało negatywny wpływ na specyfikacje techniczną zielonej bestii. Szczęśliwie inżynierowie poradzili sobie z ograniczeniami emisji przy zachowaniu mocy oraz momentu obrotowego.
Sportowo-turystyczny motocykl ciągle będzie się mógł pochwalić mocą 200 KM przy 10.000 rpm, a liczba ta może wzrosnąć nawet do 210 KM z RAM Air. Moment obrotowy utrzymano na poziomie 158,2 Nm przy 7.500 rpm. Kawasaki podczas prac nad motocyklem skupiło się na zmianach w mapach zapłonu oraz zmodyfikowało konstrukcję układu wydechowego. Inżynierowie zadbali także o nowy system filtrów oparów paliwa, który pomógł poprawić współczynnik emisji spalin do mocy.
Kawasaki ZZR1400
Jeżeli kochacie prędkość to możecie spać spokojnie, ponieważ prędkość maksymalna nadal wynosi 298 km/h. To chyba zadowoli wszystkich. Kawasaki wprowadziło również nową deskę rozdzielczą, dodając nowe zegary i zapewniając lepszą widoczność wyświetlaczom LCD (zarówno w dzień, jak i w nocy). Drobnych modyfikacji doczekały się także rama i hamulce. Ciekawie prezentuje się wersja Sport Performance, która wprowadza kilka dodatkowych elementów niedostępnych w standardowej wersji.
Standardowo Kawasaki ZZR1400 będzie wyposażony w takie systemy jak K-ACT, ABS, KTRC oraz podwójną przepustnicę. Oficjalna premiera najnowszej wersji popularnej maszyny zobaczymy podczas najbliższej edycji targów w Mediolanie.
Kawasaki ZZR1400
Autor: J.Kruczek
Źródło: ae
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się
zarejestrować lub zalogować.