Klienci bardziej zadowoleni z koreańskich marek niż z niemieckich
Na rynku motoryzacyjnym obserwujemy ostatnio spore przemiany. Między innymi wielu producentów decyduje się na podgryzanie segmentu premium. A to oznacza, że debiutuje coraz więcej samochodów o wysokiej jakości. Rośnie też zadowolenie klientów.
J.D. Power przeprowadziło badania zadowolenia klientów z marek. W czasie ankiety brano pod uwagę zadowolenie klientów po zakupie auta i użytkowaniu go przez minimum 90 dni. Pytania dotyczyły między innymi stosunku jakości do ceny zakupionego auta. Wynik wyrażono w liczbach, a im mniejsza jest wartość tym zadowolenie z danej marki jest wyższe. Średnia dla wszystkich marek to 97, a oto jak prezentują się poszczególni producenci:
Kia - 72 pkt.
Genesis - 77 pkt.
Porsche - 78 pkt.
Ford - 86 pkt.
BMW - 88 pkt. Chevrolet - 88 pkt. Hyundai - 88 pkt.
Nissan - 93 pkt.
Volkswagen - 93 pkt.
Mini - 94 pkt.
Kia - 72 pkt.
Genesis - 77 pkt.
Porsche - 78 pkt.
Ford - 86 pkt.
BMW - 88 pkt. Chevrolet - 88 pkt. Hyundai - 88 pkt.
Nissan - 93 pkt.
Volkswagen - 93 pkt.
Mini - 94 pkt.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się
zarejestrować lub zalogować.