Lada Granta zawita do Europy. Na razie tylko na próbę
Dacia idealnie wstrzeliła się w potrzeby Europejczyków i z roku na rok radzi sobie coraz lepiej. Taka sytuacja pchnęła Rosjan do wypróbowania swoich sił na rynku europejskim. Lada wypuściła krótką serię modelu Granta na rynek Czech i Niemiec. Eksperyment ma zbadać zainteresowanie marką i ewentualnie przełoży się na wejście Lady do Unii Europejskiej na stałe.
Według wstępnych analiz producent mógłby sprzedawać 5000 egzemplarzy rocznie. To nie jest spora ilość, ale pozwoliłaby na budowanie wizerunku marki i spokojne wchodzenie na kolejne rynki.
Oczywiście wiele będzie zależało od wyposażenia i cen Granty. Niestety nie zdradzono jeszcze specyfikacji europejskiego modelu, ale możemy się spodziewać podobnych rozwiązań i kwot, co w przypadku Dacii. To właśnie z rumuńskim producentem będzie walczyć Lada. Za projekt Granty odpowiadał Steve Mattin, który kiedyś pracował dla Volvo. Ta może nie należy do najpiękniejszych samochodów, ale z pewnością będzie praktyczna. Co więcej Lada może się pochwalić obecnością fabrycznego zespołu w serii WTCC. To będzie stanowić idealną reklamę dla marki.
Oczywiście wiele będzie zależało od wyposażenia i cen Granty. Niestety nie zdradzono jeszcze specyfikacji europejskiego modelu, ale możemy się spodziewać podobnych rozwiązań i kwot, co w przypadku Dacii. To właśnie z rumuńskim producentem będzie walczyć Lada. Za projekt Granty odpowiadał Steve Mattin, który kiedyś pracował dla Volvo. Ta może nie należy do najpiękniejszych samochodów, ale z pewnością będzie praktyczna. Co więcej Lada może się pochwalić obecnością fabrycznego zespołu w serii WTCC. To będzie stanowić idealną reklamę dla marki.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się
zarejestrować lub zalogować.