Łada rusza na podbój Europy
Łada jeszcze niedawno zdawała się być reliktem Związku Radzieckiego. Samochody marki odbiegały stylistycznie i technologicznie praktycznie od każdego innego producenta. Teraz pod skrzydłami koncernu Renault-Nissan marka wraca do formy i wkrótce przypuści szturm na rynek europejski.
Pierwszym modelem mającym trafić na międzynarodowe rynki będzie Vesta. Jest to kompaktowy model o długości 4,41m i rozstawie osi 2,67m. Samochód będzie propozycją budżetową, ale stylistycznie pasującą do współczesnych czasów. Z resztą miłośnicy WTCC znają dobrze stylistykę tego modelu. Vesta wyposażona będzie w 1,6-litrowy silnik benzynowy Renault. W standardzie dostaniemy centralny zamek, ABS, ESC, klimatyzację oraz radio. Nie zabraknie także elektrycznie sterowanych szyb z przodu. Klienci będą mogli wybrać spośród dziewięciu kolorów nadwozia.
Łada planuje rozpocząć rywalizację z Dacią, co jest odważnym posunięciem wewnątrz jednego koncernu. Vesta ma kosztować 9 900 euro ze skrzynią manualną oraz 1000 euro więcej ze skrzynią automatyczną. Na razie auto pojawi się w Słowacji, po czym rozpocznie się dalsza dystrybucja. Nie wiadomo kiedy Łada trafi do Polski, ale może nastąpi to w 2017 roku.
Łada planuje rozpocząć rywalizację z Dacią, co jest odważnym posunięciem wewnątrz jednego koncernu. Vesta ma kosztować 9 900 euro ze skrzynią manualną oraz 1000 euro więcej ze skrzynią automatyczną. Na razie auto pojawi się w Słowacji, po czym rozpocznie się dalsza dystrybucja. Nie wiadomo kiedy Łada trafi do Polski, ale może nastąpi to w 2017 roku.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się
zarejestrować lub zalogować.