Lexus GS F - japońska limuzyna w sportowym wydaniu
Segment sportowych limuzyn dominują Niemcy, ale na horyzoncie pojawił się poważny konkurent z Japonii. Model GS F w końcu ujrzał światło dzienne i robi naprawdę dobre wrażenie.
Nowa limuzyna z Japonii wyróżnia się wśród konkurencji. Samochód wyróżnia monstrualny grill, wyraźnie zaznaczone boczne wloty powietrza, charakterystyczne końcówki układu wydechowego oraz efektowne oświetlenie.
Spektakularną karoserię osadzono na 19-calowych aluminiowych felgach. Wnętrze to swoista mieszanka komfortu i sportu. O klimat dbają sportowe fotele i akcenty z włókna węglowego. Sercem limuzyny zostało potężne 5-litrowe V8, które sprzężono z 8-stopniową skrzynią automatyczną wyposażoną w możliwość ręcznej zmiany przełożeń. Nie zdradzono osiągów, ale wiadomo, że kierowca będzie miał do dyspozycji 473 KM mocy i 527 Nm momentu obrotowego.
GS F posiada zawieszenie o nastawach sztywniejszych względem słabszych odmian silnikowych. Producent wyposażył auto w system Torque Vectoring Differential (TVD) pozwalający wybrać jeden z trzech trybów jazdy - Standard, Slalom oraz Track. Samochód zadebiutuje oficjalnie na North American International Auto Show w tym miesiącu.
Spektakularną karoserię osadzono na 19-calowych aluminiowych felgach. Wnętrze to swoista mieszanka komfortu i sportu. O klimat dbają sportowe fotele i akcenty z włókna węglowego. Sercem limuzyny zostało potężne 5-litrowe V8, które sprzężono z 8-stopniową skrzynią automatyczną wyposażoną w możliwość ręcznej zmiany przełożeń. Nie zdradzono osiągów, ale wiadomo, że kierowca będzie miał do dyspozycji 473 KM mocy i 527 Nm momentu obrotowego.
GS F posiada zawieszenie o nastawach sztywniejszych względem słabszych odmian silnikowych. Producent wyposażył auto w system Torque Vectoring Differential (TVD) pozwalający wybrać jeden z trzech trybów jazdy - Standard, Slalom oraz Track. Samochód zadebiutuje oficjalnie na North American International Auto Show w tym miesiącu.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się
zarejestrować lub zalogować.