Mazda 2 - zdradzono europejskÄ… specyfikacjÄ™
Mazda 2 zadebiutuje w Europie za kilka miesięcy i pod względem stylistycznym oraz wyposażeniowym nie powinna się różnić od japońskiego wariantu o nazwie Demio. Producent zastosuje jednak nieco inne silniki niż na rodzimym rynku, co wynika z innego gustu klientów.
Wszystkie jednostki napędowe w nowej Maździe będą miały pojemność 1,5 litra. Benzynowe SKYACTIV ma być dostępny w wersjach o mocy: 75 KM, 90 KM i 118 KM. Więcej jednostek benzynowych nie ma w planach.
W kwestii silników wysokoprężnych możemy liczyć na turbodiesel 1,5 SKYACTIV-D. Legitymuje się on mocą 105 KM i momentem obrotowym wynoszącym 220 Nm. Średnie spalanie tego wariantu ma wynosić 3,4 litra.
Najsłabszy, 75-konny silnik będzie dostępny z 5-biegową przekładnią manualną. Pozostałe mogą tworzyć duet z 6-biegowym automatem lub 6-biegowym manualem. Zamówienia będzie można składać już niedługo. Dostawy ruszą jednak nie wcześniej niż początkiem 2015 roku.
W kwestii silników wysokoprężnych możemy liczyć na turbodiesel 1,5 SKYACTIV-D. Legitymuje się on mocą 105 KM i momentem obrotowym wynoszącym 220 Nm. Średnie spalanie tego wariantu ma wynosić 3,4 litra.
Najsłabszy, 75-konny silnik będzie dostępny z 5-biegową przekładnią manualną. Pozostałe mogą tworzyć duet z 6-biegowym automatem lub 6-biegowym manualem. Zamówienia będzie można składać już niedługo. Dostawy ruszą jednak nie wcześniej niż początkiem 2015 roku.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się
zarejestrować lub zalogować.