Mercedes SL 63 AMG 2013 - producent zdradził tajemnice nowego modelu
Mercedes SL 63 AMG 2013 został oficjalnie zaprezentowany. Producent pokazał samochód na pierwszych zdjęciach i zdradził oficjalną specyfikację. AMG stanęło na wysokości zadania i przygotowało auto dające sporo emocji.
Topowa wersja SL-a oficjalnie pokaże się światu na targach w Genewie. Najmocniejszą wersję poznamy po agresywnych zderzakach, czterech końcówkach wydechu w kształcie trapezu, niewielkim spoilerze tylnym oraz 19-calowych felgach, pod którymi ukryto podzespoły poprawionego układu hamulcowego.
Pod maską podrasowanego samochodu znajdziemy 5,5-litrowy motor V8 z podwójnym turbodoładowaniem. Silnik wygeneruje moc o wartości 530 KM i 800 Nm gwarantując tym samym sprint do 60 mph (96 km/h) w 4,2 sekundy. Niestety prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h.
Miłośni mocnych wrażeń będą mogli zakupić pakiet AMG Performance podnoszący moc do 550 KM, moment obrotowy do 900 Nm, a prędkość maksymalną do 300 km/h. Przyspieszenie w tym wypadku wyniesie 4,1 sekundy.
Cała moc jest przenoszona na tylne koła z pomocą siedmiobiegowego automatu AMG Speedshift. Nadwozie zbudowano z aluminium i magnezu, zaś całość osadzono na sportowym zawieszeniu. Mercedes chwali się też, że nowy model będzie o 30 procent oszczędniejszy od poprzednika, choć w tym modelu ekologia jest najmniej ważna.
Pod maską podrasowanego samochodu znajdziemy 5,5-litrowy motor V8 z podwójnym turbodoładowaniem. Silnik wygeneruje moc o wartości 530 KM i 800 Nm gwarantując tym samym sprint do 60 mph (96 km/h) w 4,2 sekundy. Niestety prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h.
Miłośni mocnych wrażeń będą mogli zakupić pakiet AMG Performance podnoszący moc do 550 KM, moment obrotowy do 900 Nm, a prędkość maksymalną do 300 km/h. Przyspieszenie w tym wypadku wyniesie 4,1 sekundy.
Cała moc jest przenoszona na tylne koła z pomocą siedmiobiegowego automatu AMG Speedshift. Nadwozie zbudowano z aluminium i magnezu, zaś całość osadzono na sportowym zawieszeniu. Mercedes chwali się też, że nowy model będzie o 30 procent oszczędniejszy od poprzednika, choć w tym modelu ekologia jest najmniej ważna.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się
zarejestrować lub zalogować.