Mercedes pokonał BMW na amerykańskim rynku
BMW jest obecnie największą marką premium na świecie. Bawarskie modele sprzedają się rewelacyjnie i dzierżą zaszczytną koronę. Do tej pory podobnie było na rynku amerykańskim, który dla producentów luksusowych modeli jest niezwykle ważny. Ostatnio jednak to Mercedes objął prowadzenie za oceanem.
W kwietniu marka spod znaku gwiazdy zarejestrowała 5% wzrostu sprzedaży z wynikiem 23 635 egzemplarzy. W efekcie Mercedes zdeklasował rywali i może się pochwalić największymi zyskami. Za takim obrotem spraw kryje się kilka dobrze przemyślanych posunięć.
Największe dochody przyniósł model SL, który pozwala na jazdę z otwartym dachem. Najwyraźniej to rozwiązanie poruszyło amerykańskich klientów. Ważnym czynnikiem była premiera odświeżonej E-klasy. Limuzyna rozchodziła się błyskawicznie i najwyraźniej trafiła w gusta odbiorców. Ciężko powiedzieć, czy Mercedes długo będzie prowadził, ale kolejne modele, jak nowa klasa S mogą jeszcze zwiększyć przewagę.
Największe dochody przyniósł model SL, który pozwala na jazdę z otwartym dachem. Najwyraźniej to rozwiązanie poruszyło amerykańskich klientów. Ważnym czynnikiem była premiera odświeżonej E-klasy. Limuzyna rozchodziła się błyskawicznie i najwyraźniej trafiła w gusta odbiorców. Ciężko powiedzieć, czy Mercedes długo będzie prowadził, ale kolejne modele, jak nowa klasa S mogą jeszcze zwiększyć przewagę.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się
zarejestrować lub zalogować.