Nissan i Infiniti muszą naprawić blisko milion samochodów
Akcje serwisowe nie są w dzisiejszych czasach niczym nadzwyczajnym. Krótki czas opracowywania modeli i coraz więcej technologii sprawia, że czasem nie wszystko ze sobą współgra. Poważna wpadka przytrafiła się Nissanowi i Infiniti. Obie marki musiały wezwać do serwisu blisko milion aut z amerykańskiego rynku.
Wykryta usterka dotyczy kilku modeli Nissana: Altima, Pathfinder, Leaf, Sentra i NV200 oraz Infiniti Q50 i QX60. Do serwisu wracają auta wyprodukowane w latach 2012-2014. Nissan wychwycił problem z działaniem poduszek powietrznych dla pasażera. To poważny problem zagrażający życiu w razie wypadku i wymaga natychmiastowej reakcji producenta.
Specjaliści Nissana wychwycili problem z czujnikami obecności na fotelu pasażera. W efekcie podczas wypadku poduszka pasażera nie wystrzeliwuje. To oczywiste zagrożenie dla pasażera. Nissan wezwał do serwisu właścicieli wszystkich wadliwych egzemplarzy. W każdym samochodzie wadliwe elementy będą wymieniane za darmo.
Specjaliści Nissana wychwycili problem z czujnikami obecności na fotelu pasażera. W efekcie podczas wypadku poduszka pasażera nie wystrzeliwuje. To oczywiste zagrożenie dla pasażera. Nissan wezwał do serwisu właścicieli wszystkich wadliwych egzemplarzy. W każdym samochodzie wadliwe elementy będą wymieniane za darmo.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się
zarejestrować lub zalogować.