Nissan najpopularniejszÄ… markÄ… azjatyckÄ… w Europie
Nissan nie tylko stanął na nogi w ostatnim czasie, ale też nabiera rozpędu. Od początku 2015 roku w Europie sprzedano o 4,3% więcej aut niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. A wiele wskazuje na to, że wyniki firmy będą utrzymywały tendencję wzrostową.
Niektóre rynki przyniosły marce znacznie większy wzrost. Na przykład Wielka Brytania odnotowała wzrost o aż 30%. Takie wyniki dają Nissanowi aż 4,2% udziału w całym europejskim rynku. Jest to najlepszy w Europie spośród wszystkich azjatyckich marek. Choć nie wszyscy uważają za taką Nissana.
Trzeba pamiętać, że Nissan wchodzi w skład jednego koncernu z Renault. Większość modeli marki dostępnych w Europie jest też projektowanych i produkowanych w Europie, więc bliżej marce do naszych stron niż do Azji. Sukces marki jest efektem bardzo dużej popularności Qashqaia, Juke`a i Pulsara.
Trzeba pamiętać, że Nissan wchodzi w skład jednego koncernu z Renault. Większość modeli marki dostępnych w Europie jest też projektowanych i produkowanych w Europie, więc bliżej marce do naszych stron niż do Azji. Sukces marki jest efektem bardzo dużej popularności Qashqaia, Juke`a i Pulsara.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się
zarejestrować lub zalogować.