Nissan wydał krocie na promocję marki w czasie Igrzysk w Rio
Nissan postanowił promować wizerunek swojej marki za pomocą imprezy sportowej. Takie posunięcie nie jest czymś nowym, ale trzeba przyznać, że producent pokusił się o promocję z rozmachem i wykorzystał Igrzyska w Rio. Japoński producent przeznaczył na promocję w czasie imprezy 250mln $. Akcja ma dotyczyć marki oraz szczególnie modelu Kicks.
Nissan Kicks to nowy crossover japońskiej marki opracowany z udziałem stylistów Nissana z Rio. Sportowy i zarazem stylowy samochód doskonale wpasowuje się w klimaty latynoamerykańskie i jest przy okazji dostępnym pojazdem dla tamtejszej ludności. W następnych 12 miesiącach planowana jest sprzedaż około 50,000 egzemplarzy i to tylko w Ameryce Łacińskiej.
Na trwających obecnie igrzyskach używanych jest 4,200 aut do transportu zawodników oraz stewardów. Jak mówi jeden z szefów Carlos Ghosn to świetny czas aby wypromować się i zwiększyć wśród ludzi świadomość czym tak naprawdę jest marka Nissan. Patrząc na zasięg medialny tej imprezy decyzja o wsparciu igrzysk swoimi autami może się okazać słuszna.
Na trwających obecnie igrzyskach używanych jest 4,200 aut do transportu zawodników oraz stewardów. Jak mówi jeden z szefów Carlos Ghosn to świetny czas aby wypromować się i zwiększyć wśród ludzi świadomość czym tak naprawdę jest marka Nissan. Patrząc na zasięg medialny tej imprezy decyzja o wsparciu igrzysk swoimi autami może się okazać słuszna.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się
zarejestrować lub zalogować.