Nowa Honda Civic po raz pierwszy na ulicy - wideo
Nowa Honda Civic została zaprezentowana we Frankfurcie i można śmiało powiedzieć, że była jedną z najważniejszych premier całego 64. Salonu Samochodowego. Dlaczego? Bo to samochód kompaktowy o zasięgu globalnym.
Od jego wyników sprzedażowych w bardzo dużym stopniu zależy kondycja finansowa całej Hondy. Poza tym Civic to żywa legenda, której wszyscy i wszędzie są ciekawi.
Pod maskę najnowszej odmiany Civica na początku znajdą się silniki: benzynowy 1.4 o mocy 100 KM, 142-konna "benzyna" o pojemności 1.8 litra oraz wysokoprężna, turbodoładowana jednostka o pojemności 2.2 litra i mocy 150 KM. Nie dość, że ta ostatnia jednostka jest najmocniejsza, to na dodatek zużywa najmniej paliwa. Na każde przejechane 100 km do baku 2.2-litrowej Hondy trzeba będzie wlać średnio 4,2 litra oleju napędowego.
Jeżeli chodzi o oszczędność i troskę o środowisko, to nie jest ostatnie słowo Hondy. Japończycy zapowiedzieli, że planują wprowadzenie do oferty silnika diesla o mniejszej pojemności i jednocześnie mniejszym apetycie na paliwo. Prezes i dyrektor generalny Honda Motor Takanobu Ito powiedział: Do końca 2012 roku dodamy nową, mniejszą jednostkę wysokoprężną do oferty Civica. Zaprojektowany specjalnie na rynek europejski silnik zostanie stworzony po to, by obniży emisję CO2".
Nowy Civic będzie produkowany wyłącznie w Europie, a dokładniej w fabryce Hondy w Swindon w Wielkiej Brytanii. Sprzedaż rozpocznie się w przyszłym roku.
Pod maskę najnowszej odmiany Civica na początku znajdą się silniki: benzynowy 1.4 o mocy 100 KM, 142-konna "benzyna" o pojemności 1.8 litra oraz wysokoprężna, turbodoładowana jednostka o pojemności 2.2 litra i mocy 150 KM. Nie dość, że ta ostatnia jednostka jest najmocniejsza, to na dodatek zużywa najmniej paliwa. Na każde przejechane 100 km do baku 2.2-litrowej Hondy trzeba będzie wlać średnio 4,2 litra oleju napędowego.
Jeżeli chodzi o oszczędność i troskę o środowisko, to nie jest ostatnie słowo Hondy. Japończycy zapowiedzieli, że planują wprowadzenie do oferty silnika diesla o mniejszej pojemności i jednocześnie mniejszym apetycie na paliwo. Prezes i dyrektor generalny Honda Motor Takanobu Ito powiedział: Do końca 2012 roku dodamy nową, mniejszą jednostkę wysokoprężną do oferty Civica. Zaprojektowany specjalnie na rynek europejski silnik zostanie stworzony po to, by obniży emisję CO2".
Nowy Civic będzie produkowany wyłącznie w Europie, a dokładniej w fabryce Hondy w Swindon w Wielkiej Brytanii. Sprzedaż rozpocznie się w przyszłym roku.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się
zarejestrować lub zalogować.