Nowe Kawasaki ER-6n - miejski "terrorysta"
Stres, pośpiech, korki! Lekarstwem na te bolączki jest nowe Kawasaki ER-6n, które nie boi się miasta.
Seria ER zostanie w 2012 roku całkowicie odnowiona, dzięki czemu jednoślady te wzniosły sie na wyżyny oraz połączyły "zabawę ze stylem i łatwością".
Nowe Kawasaki ER-6n ma agresywna stylistykę streetfightera. Ponadto smuklejsze nadwozie oraz bardziej komfortowe siedzenia sprawiają, że jazda tym jednośladem to jak podróż do nieba. "Naked" wagi średniej idealnie nadaje się dla kogoś, kto dopiero rozpoczyna przygodę z motocyklami, ale także dla doświadczonych jeźdźców, którzy szukają frajdy, prowadząc lekką i zwinną "sześćsetkę".
Co więcej, pakiet nowości oferowany przez Kawasaki ER-6n jest tak kuszący, że dealerzy nie będą narzekać na brak chętnych. Kompaktowy, dwucylindrowy silnik o pojemności 549 ccm oferuje większy moment obrotowy, większe przyśpieszenie i większą radość z jazdy niż poprzednie modele. Moc dostępna jest już w niskim zakresie obrotów, więc agresywna jazda po zakrętach, wzniesieniach i dolinach nie będzie problemem.
Motocykl ten dobrze czuje się poza miastem, ale jego prawdziwym domem jest miejska dżungla. To właśnie w niej nowa Kawa może rozwinąć skrzydła i pokazać na co ją stać. Pomaga w tym nowy, czytelny panel oprzyrządowania, który zawiera nowe funkcje: wskaźnik paliwa, zużycie paliwa (chwilowe/średnie) oraz wskaźnik jazdy ekonomicznej. Dostępny jest także model z ABS-em.
Nowe Kawasaki ER-6n ma agresywna stylistykę streetfightera. Ponadto smuklejsze nadwozie oraz bardziej komfortowe siedzenia sprawiają, że jazda tym jednośladem to jak podróż do nieba. "Naked" wagi średniej idealnie nadaje się dla kogoś, kto dopiero rozpoczyna przygodę z motocyklami, ale także dla doświadczonych jeźdźców, którzy szukają frajdy, prowadząc lekką i zwinną "sześćsetkę".
Co więcej, pakiet nowości oferowany przez Kawasaki ER-6n jest tak kuszący, że dealerzy nie będą narzekać na brak chętnych. Kompaktowy, dwucylindrowy silnik o pojemności 549 ccm oferuje większy moment obrotowy, większe przyśpieszenie i większą radość z jazdy niż poprzednie modele. Moc dostępna jest już w niskim zakresie obrotów, więc agresywna jazda po zakrętach, wzniesieniach i dolinach nie będzie problemem.
Motocykl ten dobrze czuje się poza miastem, ale jego prawdziwym domem jest miejska dżungla. To właśnie w niej nowa Kawa może rozwinąć skrzydła i pokazać na co ją stać. Pomaga w tym nowy, czytelny panel oprzyrządowania, który zawiera nowe funkcje: wskaźnik paliwa, zużycie paliwa (chwilowe/średnie) oraz wskaźnik jazdy ekonomicznej. Dostępny jest także model z ABS-em.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się
zarejestrować lub zalogować.