Fiat Punto po liftingu wchodzi do sprzedaży w Europie
Nowy Fiat Punto został oficjalnie zaprezentowany na wrześniowych targach we Frankfurcie. Od tego czasu minęło trochę czasu, ale dopiero teraz włoski producent rozpoczyna ekspansję na rynku europejskie.
W ostatnich latach popularne Punto mocno ewoluowało, dzięki czemu utrzymuje się w czołówce swojej klasy. Auto się rozrosło i pozostało na bieżąco z nowymi technologiami. Najnowsza ewolucja także wpisuje się w nowoczesne trendy, a co więcej powróci na rynek pod tradycyjną nazwą. Ostatnie wersje kompaktu były obecne na rynku pod nazwami Grande Punto i Punto Evo. Teraz włoski kompakt wraca, jako po prostu Punto.
Z zewnątrz nowy model nie różni się zbytnio od wersji Evo. Styliści postanowili jednak wygładzić nieco karoserię i usunąć liczne plastikowe listwy. To sprawiło, że Punto wydaje się być nieco mniejszy, choć wcale tak nie jest. We wnętrzu też bez rewolucji. Sprawdzona stylistyka i rozwiązania mają zapewnić popularność modelu. Taka polityka wydaje się być słuszna, choć niedługo Fiat powinien pomyśleć o całkowitym przemodelowaniu „Kropki”.
Najważniejszą zmianą będzie nowy motor w ofercie. Producent zdecydował się na zastosowanie dwucylindrowego, doładowanego silniczka TwinAir o pojemności 0,8 litra i mocy 85 KM. Najwyraźniej Włosi są bardzo dumni z tej jednostki gdyż w niektórych odmianach znajdziemy napis "TwinAir" nawet na fotelach. W ofercie znajdziemy też nowe modele felg oraz kolory nadwozia. Zmiany nie powinny za sobą przynieść wzrostu ceny nowego Punto.
Z zewnątrz nowy model nie różni się zbytnio od wersji Evo. Styliści postanowili jednak wygładzić nieco karoserię i usunąć liczne plastikowe listwy. To sprawiło, że Punto wydaje się być nieco mniejszy, choć wcale tak nie jest. We wnętrzu też bez rewolucji. Sprawdzona stylistyka i rozwiązania mają zapewnić popularność modelu. Taka polityka wydaje się być słuszna, choć niedługo Fiat powinien pomyśleć o całkowitym przemodelowaniu „Kropki”.
Najważniejszą zmianą będzie nowy motor w ofercie. Producent zdecydował się na zastosowanie dwucylindrowego, doładowanego silniczka TwinAir o pojemności 0,8 litra i mocy 85 KM. Najwyraźniej Włosi są bardzo dumni z tej jednostki gdyż w niektórych odmianach znajdziemy napis "TwinAir" nawet na fotelach. W ofercie znajdziemy też nowe modele felg oraz kolory nadwozia. Zmiany nie powinny za sobą przynieść wzrostu ceny nowego Punto.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się
zarejestrować lub zalogować.