Opel Adam zadebiutował na salonie samochodowym w Paryżu
Opel od pewnego czasu zaskakuje stylistyką i tworzy przepiękne samochody. Wisienką na torcie ma być najnowszy konkurent dla Fiata 500 i Mini. Niemiecki maluch prezentuje się interesująco, a szerokie możliwości personalizacji mają sprawić, że nie spotkamy na drodze dwóch identycznych Adamów. Pozostaje jedynie nazwa, która nieco nie pasuje do stylowego autka.
Projektanci przyłożyli się do swojej pracy i Adam wygląda bardzo drogo i prestiżowo. Oznacza to, że wpisuje się idealnie w grono prestiżowych mieszczuchów. Opel zadbał o bardzo bogate wyposażenie. Wielki ekran na desce rozdzielczej pozwala na współpracę z praktycznie każdym urządzeniem mobilnym, a podsufitka wyświetli nam gwiazdozbiory. Całość dopełniają miliony konfiguracji kolorów i materiałów wykończenia. Opel zapewnia, że Adam może być polakierowany na każdy kolor i wzór.
Za napęd Adama będą odpowiadać trzy silniki: 1.2 70 KM, 1.4 86 KM oraz 1.4 98 KM. Nie wiadomo nic na temat wykorzystania diesla, ani mocnej jednostki o mocy powyżej 150 KM. O ile ten pierwszy motor zdaje się być zbędny, o tyle mocna wersja będzie konieczna do równego konkurowania z Mini i Fiatem. Do salonów trafią trzy wersje: Jam, Glam i Slam różniących się od siebie wyposażeniem i charakterem. Ceny rozpoczną się od 11 500 euro.
Za napęd Adama będą odpowiadać trzy silniki: 1.2 70 KM, 1.4 86 KM oraz 1.4 98 KM. Nie wiadomo nic na temat wykorzystania diesla, ani mocnej jednostki o mocy powyżej 150 KM. O ile ten pierwszy motor zdaje się być zbędny, o tyle mocna wersja będzie konieczna do równego konkurowania z Mini i Fiatem. Do salonów trafią trzy wersje: Jam, Glam i Slam różniących się od siebie wyposażeniem i charakterem. Ceny rozpoczną się od 11 500 euro.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się
zarejestrować lub zalogować.