Opel Adam znalazł 20 000 klientów w pierwszy tydzień
Opel Adam posiada dość oryginalną nazwę, która może się nie podobać wielu osobom. Mimo to pojazd nadrabia stylistyką, wyposażeniem i możliwościami personalizacji. Niemiecki mieszczuch może poważnie zagrozić Fiatowi 500 i standardowemu Mini. Świadczy o tym ilość zamówień złożonych w pierwszym tygodniu. Adama chce już przeszło 20 000 klientów.
Niemiecki producent potrzebuje sukcesu i wszystko wskazuje na to, że go odniesie. Opel od 2000 roku notuje fatalne wyniki i mimo udanych konstrukcji ciągle nie może się podnieść z dołka. Adam otwiera szansę na zmianę koniunktury.
Ciężko powiedzieć, czy zainteresowanie jest chwilowe, czy się utrzyma. Możemy jednak przewidywać niemalejącą popularność. Wszystko za sprawą aż 61 000 różnych konfiguracji nadwozia oraz 81 000 wnętrza. Te liczny robią wrażenie, choć nieco gorzej wypada kwestia silników. Tu klienci mogą wybierać pomiędzy motorami 1.2 o mocy 70 KM oraz 1.4 generującym 87 KM lub 100 KM. W ofercie brakuje mocnego hot-hatcha, ale ten stan rzeczy ma się niedługo zmienić. Tym bardziej, że Adam ma się pojawić na odcinkach rajdowych.
Ciężko powiedzieć, czy zainteresowanie jest chwilowe, czy się utrzyma. Możemy jednak przewidywać niemalejącą popularność. Wszystko za sprawą aż 61 000 różnych konfiguracji nadwozia oraz 81 000 wnętrza. Te liczny robią wrażenie, choć nieco gorzej wypada kwestia silników. Tu klienci mogą wybierać pomiędzy motorami 1.2 o mocy 70 KM oraz 1.4 generującym 87 KM lub 100 KM. W ofercie brakuje mocnego hot-hatcha, ale ten stan rzeczy ma się niedługo zmienić. Tym bardziej, że Adam ma się pojawić na odcinkach rajdowych.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się
zarejestrować lub zalogować.