Opel Insignia - model po liftingu notuje świetną sprzedaż
Lifting na ogół nie wpływa na znaczny wzrost sprzedaży samochodów. A jednak w przypadku Insigni Opel zanotował poważny wzrost sprzedaży. Auto zadebiutowało na zeszłorocznym salonie we Frankfurcie, a od rozpoczęcia sprzedaży przyjęto przeszło 100 000 zamówień.
Insignia w pierwszych miesiącach 2014 roku była zdecydowanym liderem klasy na rynkach w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Holandii. Na wielu innych rynkach europejskich niemiecki model zajmował drugie miejsce.
Opel udowodnił, że lifting może być opłacalny. Insignia przyciąga klientów atrakcyjną stylistyką, bogatym wyposażeniem i sporą gamą silników. Producent ma nadzieję, że jeszcze długo auto będzie się cieszyło popularnością. Opel łącznie z po liftingową wersją sprzedał już 700 000 sztuk tego modelu. Przypomnijmy, że Insignia jest dostępna na rynku od 2008 roku.
Opel udowodnił, że lifting może być opłacalny. Insignia przyciąga klientów atrakcyjną stylistyką, bogatym wyposażeniem i sporą gamą silników. Producent ma nadzieję, że jeszcze długo auto będzie się cieszyło popularnością. Opel łącznie z po liftingową wersją sprzedał już 700 000 sztuk tego modelu. Przypomnijmy, że Insignia jest dostępna na rynku od 2008 roku.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się
zarejestrować lub zalogować.