Opel po 11 miesiÄ…cach opuszcza AustraliÄ™
Opel wkroczył na australijski rynek zaledwie 11 miesięcy temu. Analitycy firmy szacowali, że marka będzie sprzedawała około 15 000 aut rocznie. Niestety marka zaliczyła poważną wtopę z wkroczeniem na ten rynek i od września 2012 do czerwca 2013 sprzedała zaledwie 1432 auta. Tai wynik zmusił producenta do wycofania się z Australii.
Niemiecka marka bardzo się pomyliła i teraz płaci za błędy. Producent musiał przełknąć gorycz porażki i zamknąć swoje salony. Przyczyna fatalnej sprzedaży jest dość prosta. Pojazdy Opla okazały się zbyt drogie na tamtejszy rynek. Nawet najtańszy model Astry był znacznie droższy niż ciekawsze propozycje Holdena i Chevroleta, które także należą do koncernu GM.
General Motors miało nadzieję na zniwelowanie strat z rynku europejskiego wprowadzając Opla na Antypody. Niestety w efekcie powstała wewnętrzna konkurencja, której nie podołał niemiecki producent. W efekcie Opel zaliczył niepotrzebne straty, które miejmy nadzieję nie wpłyną na ogólną kondycję firmy.
General Motors miało nadzieję na zniwelowanie strat z rynku europejskiego wprowadzając Opla na Antypody. Niestety w efekcie powstała wewnętrzna konkurencja, której nie podołał niemiecki producent. W efekcie Opel zaliczył niepotrzebne straty, które miejmy nadzieję nie wpłyną na ogólną kondycję firmy.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się
zarejestrować lub zalogować.