PSA celuje w podbój światowych rynków
Grupa PSA zakupiła w tym miesiącu Opla i Vauxhalla od amerykańskiego General Motors. Taki ruch nie był tylko sposobem na wbicie się na drugie miejsce wśród koncernów europejskich. Zakup ma też pomóc w zaistnieniu koncernu na rynkach światowych.
Jean-Philippe Peugeot poinformował, że PSA kupując obie marki zaczyna proces budowy silnej pozycji na światowych rynkach. Do tej pory francuski koncern nie był zbyt popularny na znaczących rynkach świata. Także w europie sytuacja nie była tak kolorowa. Choć auta marki są znane to jednak ich pozycja na rynkach nigdy nie była zbyt wysoka.
Dzięki Oplowi i Vauxhallowi koncern umocni się tam, gdzie modele Peugeota, Citroena i DSa nie były popularne. W Niemczech Opel sprzedawał więcej aut niż wszystkie marki PSA razem wzięte. Podobnie Vauxhall w Wielkiej Brytanii. Dzięki przejęciu tych marek PSA zbliży się do swojego celu sprzedaży 3 milionów aut na każdym ważniejszym rynku.
Dzięki Oplowi i Vauxhallowi koncern umocni się tam, gdzie modele Peugeota, Citroena i DSa nie były popularne. W Niemczech Opel sprzedawał więcej aut niż wszystkie marki PSA razem wzięte. Podobnie Vauxhall w Wielkiej Brytanii. Dzięki przejęciu tych marek PSA zbliży się do swojego celu sprzedaży 3 milionów aut na każdym ważniejszym rynku.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się
zarejestrować lub zalogować.