Peugeot zalicza bardzo dobre półrocze
Peugeot wdraża od kilku miesięcy strategię powrotu do gry mającą zapewnić marce zwiększenie dochodów i odbudowę pozycji. Nowe modele i ograniczenie oferty do najważniejszych pojazdów przynosi pierwsze efekty. W pierwszym półroczu 2014 roku marka zanotowała wzrost sprzedaży na poziomie 5,8%.
Największym wzięciem cieszą się nowe modele 208, 308, czy 2008. Te samochody reprezentujące nową stylistykę i lepszą jakość trafiają w serca klientów. Wszystkie trzy samochody sprzedają się znacznie lepiej niż zakładali analitycy. To spore zaskoczenie i szansa na odbudowę pozycji marki. Co ciekawe lepsze niż się spodziewano wyniki notuje także budżetowy 301 stworzony głównie z myślą o rynkach rozwijających się.
Warto podkreślić, że na żadnym z rynków Francuzi nie zanotowali straty. To jest dość niezwykła sytuacja biorąc pod uwagę ostatni kryzys w motoryzacji. Najwyraźniej coś się ruszyło i powoli rynek zaczyna odżywać. Miejmy nadzieję, że nie jest to tylko chwilowa sytuacja.
Warto podkreślić, że na żadnym z rynków Francuzi nie zanotowali straty. To jest dość niezwykła sytuacja biorąc pod uwagę ostatni kryzys w motoryzacji. Najwyraźniej coś się ruszyło i powoli rynek zaczyna odżywać. Miejmy nadzieję, że nie jest to tylko chwilowa sytuacja.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się
zarejestrować lub zalogować.