Porsche Macan sprzedaje się lepiej niż zakładano
Porsche ryzykowało wprowadzając na rynek model Cayenne, ale udowodniło nim, że jest zapotrzebowanie na sportowe SUVy. Kolejnym sukcesem okazał się Macan i to większym niż zakładał sam producent.
Porsche Macan bez trudu wyprzedził w statystykach Cayenne. W samym listopadzie sprzedaż mniejszego SUV w USA wzrosła o 44%. Producent dostarczył klientom aż 17 546 Macanów. Co jest rewelacyjnym wynikiem jak na tak drogie auto.
40% z nich to wersje z silnikiem 4-cylindrowym, który dostępny jest na rynku od tego roku. Macan to także niebywały magnes przyciągający nowych klientów. 80% nabywców to klienci, którzy nigdy wcześniej nie mieli do czynienia z marką Porsche. Producent tym samym trafia do klientów będących dalekimi od sportowych klimatów. Pozwala to marce pozyskać fundusze na kolejne projekty.
40% z nich to wersje z silnikiem 4-cylindrowym, który dostępny jest na rynku od tego roku. Macan to także niebywały magnes przyciągający nowych klientów. 80% nabywców to klienci, którzy nigdy wcześniej nie mieli do czynienia z marką Porsche. Producent tym samym trafia do klientów będących dalekimi od sportowych klimatów. Pozwala to marce pozyskać fundusze na kolejne projekty.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się
zarejestrować lub zalogować.