Porsche uruchomiło setny salon sprzedaży w Chinach
Porsche prężnie rozwija swoją sieć sprzedaży w Chinach. Producent uruchomił w Guangzhou swój setny salon. Setna placówka nie jest zwykłym salonem dealerskim, ale jak to określa producent mamy do czynienia z Porsche Studio umiejscowionym w centrum handlowym.
Porsche Studio w Guangzhou ma spore rozmiary i jest w stanie pomieścić modele wszystkich linii marki. Klienci odwiedzający salon będą mogli podziwiać samochody, akcesoria czy próbki materiałów wykończenia. W placówce umieszczono liczne iPady z uruchomionymi konfiguratorami marki. Wszystko to na terenie centrum handlowego.
Uruchomienie w Chinach setnego salonu nie jest przypadkowe. Niemiecka marka notuje fantastyczne wyniki w Chinach i to właśnie ten rynek jest jej najbardziej dochodowym miejscem zbytu. Wyniki sprzedaży ciągle rosną. Najlepiej sprzedają się Panamery oraz SUVy, ale także sportowe modele szybują w wynikach w górę.
Uruchomienie w Chinach setnego salonu nie jest przypadkowe. Niemiecka marka notuje fantastyczne wyniki w Chinach i to właśnie ten rynek jest jej najbardziej dochodowym miejscem zbytu. Wyniki sprzedaży ciągle rosną. Najlepiej sprzedają się Panamery oraz SUVy, ale także sportowe modele szybują w wynikach w górę.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się
zarejestrować lub zalogować.