Range Rover Evoque doczekał się delikatnego odświeżenia
Range Rover Evoque okazał się strzałem w dziesiątkę. SUV sprzedaje się rewelacyjnie, ale mimo to producent zdecydował się na wprowadzenie kilku poprawek. Zmiany są kosmetyczne, ale i tak znacząco zwiększają atrakcyjność małej terenówki.
Największą zmianą jest nowa, automatyczna przekładnia ZF z 9 przełożeniami. Skrzynia pozwala w zależności od silnika zaoszczędzić nawet 11% paliwa w stosunku do dotychczasowej skrzyni. To bardzo dobry wynik i z pewnością przyciągnie klientów.
Inżynierowie opracowali także system wyboru trybu napędu pozwalający jeździć wyłącznie z przednim napędem. Takie rozwiązanie godzi nieco w ducha marki, ale na szczęście auto nie będzie sprzedawane tylko z przednim napędem. W razie potrzeby tył dołączy się w zaledwie 300 milisekund. Polepszyło się wyposażenie, które teraz zaoferuje między innymi system rozpoznawania znaków, czy poprawione czujniki parkowania. Nie zabrakło również nowych lakierów nadwozia, wzorów felg i wykończenia wnętrza. Odświeżony model będzie dostępny przed końcem roku.
Inżynierowie opracowali także system wyboru trybu napędu pozwalający jeździć wyłącznie z przednim napędem. Takie rozwiązanie godzi nieco w ducha marki, ale na szczęście auto nie będzie sprzedawane tylko z przednim napędem. W razie potrzeby tył dołączy się w zaledwie 300 milisekund. Polepszyło się wyposażenie, które teraz zaoferuje między innymi system rozpoznawania znaków, czy poprawione czujniki parkowania. Nie zabrakło również nowych lakierów nadwozia, wzorów felg i wykończenia wnętrza. Odświeżony model będzie dostępny przed końcem roku.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się
zarejestrować lub zalogować.