Renault Captur - crossover bez napędu na cztery koła
Renault podjęło decyzję o wkroczeniu na rynek crossoverów z nowym modelem Captur. Pojazd łączy w sobie cechy minivana, SUVa i kompaktu, a przynajmniej tak twierdzi producent. My wiemy, że nowy model będzie konkurował z Oplem Mokka, Fordem EcoSport, czy Fiatem 500X.
Captur korzysta z rozwiązań technologicznych nowego Clio, co widać po nadwoziu. To posiada wymiary 4,12 m długości, 1,77 m szerokości i 1,57 m wysokości. Kompaktowe nadwozie mieści pięć osób i dość sporo bagażu. Co ważne nowy model ma nie rozczarowywać pod względem wykorzystanych materiałów, co nie zawsze wychodziło Francuzom.
Niestety bardzo dobre pierwsze wrażenie psuje kwestia napędu. Renault postawiło na słabe jednostki napędowe, jak benzynowe 1.2 o mocy 90 KM lub 120 KM oraz 90-konny diesel. Kolejnym rozczarowaniem jest brak napędu 4x4, co zdaje się być nieporozumieniem. Pseudoterenowe nadwozie pozbawione opcji napędu na wszystkie koła pozbawia sensu nowy model. Mamy nadzieję, że z czasem do oferty dołączy wersja pozwalająca na zjechanie z asfaltowej drogi.
Niestety bardzo dobre pierwsze wrażenie psuje kwestia napędu. Renault postawiło na słabe jednostki napędowe, jak benzynowe 1.2 o mocy 90 KM lub 120 KM oraz 90-konny diesel. Kolejnym rozczarowaniem jest brak napędu 4x4, co zdaje się być nieporozumieniem. Pseudoterenowe nadwozie pozbawione opcji napędu na wszystkie koła pozbawia sensu nowy model. Mamy nadzieję, że z czasem do oferty dołączy wersja pozwalająca na zjechanie z asfaltowej drogi.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się
zarejestrować lub zalogować.