Renault Laguna przeszła delikatny lifting
Renault sprzedaje od sześciu lat obecną generację Laguny. Limuzyna i coupe mogło się już przejść i wydawałoby się, że najwyższa pora na następcę. Co prawda producent sobie zdaje sprawę z tej sytuacji, ale zamiast następcy przygotował lifting flagowego modelu.
Niestety zmiany są kosmetyczne i obejmują między innymi zastosowanie świateł LED do jazdy dziennej, czy wprowadzenie nowych lakierów nadwozia. Jak widać projektanci poszli po najniższej linii oporu. Szkoda, ponieważ Laguna aż się prosi o daleko idące zmiany. Flagowy model powinien wyprzedzać stylistycznie pozostałe modele, tymczasem Laguna pozostała w tyle.
Wyposażenie modelu wzbogaciło się też o dwusprzęgłową, automatyczną przekładnię EDC, system teleinformacyjny R-Link z dotykowym ekranem, czy system audio Bose. Dzięki temu komfort znacznie wzrósł i część klientów powinno się skusić na nową ofertę. Zabrakło zmian w napędzie i nadal trzon pełni diesel 1.5 i 2.0 w kilku wariantach mocy. Odświeżony model zadebiutuje w salonach w połowie czerwca. Cennik nie powinien ulec zmianie.
Wyposażenie modelu wzbogaciło się też o dwusprzęgłową, automatyczną przekładnię EDC, system teleinformacyjny R-Link z dotykowym ekranem, czy system audio Bose. Dzięki temu komfort znacznie wzrósł i część klientów powinno się skusić na nową ofertę. Zabrakło zmian w napędzie i nadal trzon pełni diesel 1.5 i 2.0 w kilku wariantach mocy. Odświeżony model zadebiutuje w salonach w połowie czerwca. Cennik nie powinien ulec zmianie.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się
zarejestrować lub zalogować.