Seat Ibiza Cupra po liftingu. Hiszpański temperament w hatchbacku
Ibiza Cupra jest jednym z tych modeli hiszpańskiego producenta, które wzbudzają sporo pozytywnych emocji. Hot-hatch pozwala się wyszaleć osobom szukającym mocnych wrażeń. Podobnie, jak standardowy model, tak i najmocniejsza odmiana przeszła lifting.
Sercem samochodu został doładowany motor benzynowy 1.4 oferujący moc 180 KM. Oczywiście wszystkie konie trafiają na przednią oś za pośrednictwem 7-biegowej, dwusprzęgłowej przekładni DSG.
Zgodnie z danymi producenta sprint do setki zajmuje Ibizie około 6,8 sekundy, a jego prędkość maksymalna wynosi 230 km/h. Oczywiście zadbano o poprawione zawieszenie. Jest ono twardsze i niższe. Zmieniono też hamulce na bardziej wydajne. Całość uzupełnia mechanizm różnicowy o ograniczonym uślizgu.
Inżynierowie zadbali również o rewelacyjnie brzmiący wydech, a nadwozie osadzono na 17-calowych felgach. Cupra posiada też kilka nowych elementów stylistycznych, jak ospojlerowanie. We wnętrzu znajdziemy sportowe fotele i kierownicę. Cupra dobrze walczyła z konkurencją, a odświeżony model powinien utrzymać tą tendencję.
Zgodnie z danymi producenta sprint do setki zajmuje Ibizie około 6,8 sekundy, a jego prędkość maksymalna wynosi 230 km/h. Oczywiście zadbano o poprawione zawieszenie. Jest ono twardsze i niższe. Zmieniono też hamulce na bardziej wydajne. Całość uzupełnia mechanizm różnicowy o ograniczonym uślizgu.
Inżynierowie zadbali również o rewelacyjnie brzmiący wydech, a nadwozie osadzono na 17-calowych felgach. Cupra posiada też kilka nowych elementów stylistycznych, jak ospojlerowanie. We wnętrzu znajdziemy sportowe fotele i kierownicę. Cupra dobrze walczyła z konkurencją, a odświeżony model powinien utrzymać tą tendencję.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się
zarejestrować lub zalogować.