Skoda Octavia już nie jest liderem polskiego rynku
Instytut badań rynku motoryzacyjnego SAMAR zaprezentował podsumowanie lipca 2015 roku. Z raportu wynika, że sytuacja na polskim rynku prezentuje się coraz lepiej. W naszym kraju w samym lipcu kupiono 29 281 aut co jest najlepszym lipcowym wynikiem od 15 lat.
Zaskoczeniem jest zmiana lidera w rankingu sprzedaży. Skoda Octavia straciła prowadzenie ustępując pozycję lidera Volkswagenowi Golfowi, a także swojej mniejszej siostrze, Fabii. Z czasem zobaczymy, czy ten wynik jest tylko chwilowy, czy też nadeszła zmiana trendów na dłuższy czas.
Za taki wynik sprzedaży odpowiedzialne są oczywiście floty. Aż 62,4 procenta sprzedanych aut trafiło do firm. Bez względu na profil klienta najpopularniejszą marką na rynku pozostaje Skoda, co nie jest specjalnym zaskoczeniem. Czeski producent zdaje się oferować najlepszy stosunek ceny do jakości i od lat przyciąga uwagę klientów indywidualnych oraz flotowych.
Za taki wynik sprzedaży odpowiedzialne są oczywiście floty. Aż 62,4 procenta sprzedanych aut trafiło do firm. Bez względu na profil klienta najpopularniejszą marką na rynku pozostaje Skoda, co nie jest specjalnym zaskoczeniem. Czeski producent zdaje się oferować najlepszy stosunek ceny do jakości i od lat przyciąga uwagę klientów indywidualnych oraz flotowych.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się
zarejestrować lub zalogować.