Skoda Octavia urosła i wyładniała! Premiera nowego modelu
Skoda Octavia jest jednym z najpopularniejszych modeli na rynku. Nie dziwi więc fakt, że nowa odsłona modelu jest jednym z najbardziej oczekiwanych aut. Dziś Skoda pokazała swoją limuzynę klasy średniej w pełnej okazałości. Zgodnie z oczekiwaniami mamy do czynienia z rozdmuchaną stylistyką Skody Rapid.
Praktyczna Czeszka znacznie urosła i dojrzała. Samochód wygląda bardziej elegancko, a większe zderzaki i mniejsza linia okien robią dobre wrażenie. Długość nadwozia wzrosła względem poprzednika aż o 9 cm, rozstaw osi o 10,8 cm, a bagażnik pomieści 590 litrów. Octavia będzie zdecydowanie największa w klasie i stała się jeszcze bardziej atrakcyjnym modelem.
Wnętrze nie jest zaskoczeniem. Od razu widać wpływ koncernu Volkswagena, co gwarantuje praktyczność. Na liście wyposażenia znajdą się takie elementy, jak: aktywny tempomat, asystent pasa ruchu, nawigację z ekranem dotykowym, czy system wykrywający zmęczenie kierowcy.
Za napęd odpowiadają sprawdzone silniki. Podstawową jednostką będzie 105-konne 1.2 TSI. Klienci wybiorą także między motorami 1.4 TSI 122 KM i 1.8 TSI 160 KM. Nie zabraknie propozycji w gamie diesli. Tutaj przygotowano 1.6 TDI lub 2.0 TDI o mocach od 105 do 200 KM. Co ciekawe zrost gabarytów nie zwiększył masy pojazdu. Ten ma być około 100 kg lżejszy od poprzedniczki. Niedługo powinny się pojawić szczegółowe specyfikacje i oczywiście ceny.
Wnętrze nie jest zaskoczeniem. Od razu widać wpływ koncernu Volkswagena, co gwarantuje praktyczność. Na liście wyposażenia znajdą się takie elementy, jak: aktywny tempomat, asystent pasa ruchu, nawigację z ekranem dotykowym, czy system wykrywający zmęczenie kierowcy.
Za napęd odpowiadają sprawdzone silniki. Podstawową jednostką będzie 105-konne 1.2 TSI. Klienci wybiorą także między motorami 1.4 TSI 122 KM i 1.8 TSI 160 KM. Nie zabraknie propozycji w gamie diesli. Tutaj przygotowano 1.6 TDI lub 2.0 TDI o mocach od 105 do 200 KM. Co ciekawe zrost gabarytów nie zwiększył masy pojazdu. Ten ma być około 100 kg lżejszy od poprzedniczki. Niedługo powinny się pojawić szczegółowe specyfikacje i oczywiście ceny.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się
zarejestrować lub zalogować.