Suzuki Authentics Concept - Japoński producent atakuje azjatycki rynek
Suzuki wycofało się z Ameryki i w ostatnim czasie odnosi kolejne porażki. Dlatego producent postanowił się skupić na rynkach azjatyckich, gdzie znacznie łatwiej zaistnieć. Na salonie w Szanghaju zaprezentowano koncepcyjny model Authentics.
Nowy model ma być głównie sprzedawany w Chinach. Na tym rynku niezwykle popularne są kompaktowe sedany. To idealne podłoże pod samochód o niezwykłej stylistyce. Nowy model Suzuki wygląda wyśmienicie i pozostaje mieć nadzieję, że na rynku zadebiutuje sedan o identycznych kształtach.
Nie zdradzono jeszcze szczegółów technicznych nowego modelu. Trzeba jednak przyznać, że połączenie stylistyki konceptu z nowoczesnym i ekonomicznym napędem może się okazać kluczem do sukcesu. Authentics ma też być pojazdem stosunkowo tanim, co pozwoli na nadrobienie finansów firmy. Mamy nadzieję, że Suzuki odbije się od dna i znów będzie oferować atrakcyjne samochody.
Nie zdradzono jeszcze szczegółów technicznych nowego modelu. Trzeba jednak przyznać, że połączenie stylistyki konceptu z nowoczesnym i ekonomicznym napędem może się okazać kluczem do sukcesu. Authentics ma też być pojazdem stosunkowo tanim, co pozwoli na nadrobienie finansów firmy. Mamy nadzieję, że Suzuki odbije się od dna i znów będzie oferować atrakcyjne samochody.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się
zarejestrować lub zalogować.