VW Passat CC po zmianach został oficjalnie zaprezentowany
Volkswagen Passat CC jest udaną odpowiedzią na Mercedesa CLS, który zapoczątkował klasę limuzyn z nadwoziem coupe. Po czterech latach na rynku i 270 000 sprzedanych egzemplarzy przyszedł czas na zmiany.
Passat CC przeszedł dość grubtowny face lifting, dzięki któremu upodobnił się do innych modeli firmy z Wolfsburga. Nowy CC wydaje się być poważniejszy od poprzednika. Szczególnie widać to z tyłu, gdzie lampy nie przypominają już dalekowschodnich produktów.
W oświetleniu zastosowano technologię LED, więc nadwozie wygląda dużo nowocześniej. Grill jest całkowicie chromowany, ale nie prezentuje się tandetnie. Nieco zmienione zderzaki oraz progi dopełniają całości.
Wraz z odświeżonym modelem zadebiutują nieznane dotąd kolory i wzory alufelg. Wnętrze także nie oparło się zmianom. Przeprojektowano nieco panel sterowania klimatyzacją i zwiększono ilość wyposażenia standardowego. Fotele otrzymały system regulacji długości siedziska.
Do wykończenia użyto najlepszych faktur i materiałów - Skóra, miękkie plastiki i stal nierdzewna. Systemy bezpieczeństwa takie jak asystent pasa ruchu czy asystent parkowania z pewnością pomogą w jeździe dużym Volkswagenem.
Oferta silników nie ulegnie zmianie. Przewidujemy, że nadal największą popularnością będzie cieszył się diesel 2.0 TDI o mocy 140 KM.
Więcej informacji z pewnościa dotrze do nas po oficjalnej premierze na targach w Los Angeles pod koniec tego miesiąca. Sprzedaż rozpocznie się w lutym 2012 roku.
W oświetleniu zastosowano technologię LED, więc nadwozie wygląda dużo nowocześniej. Grill jest całkowicie chromowany, ale nie prezentuje się tandetnie. Nieco zmienione zderzaki oraz progi dopełniają całości.
Wraz z odświeżonym modelem zadebiutują nieznane dotąd kolory i wzory alufelg. Wnętrze także nie oparło się zmianom. Przeprojektowano nieco panel sterowania klimatyzacją i zwiększono ilość wyposażenia standardowego. Fotele otrzymały system regulacji długości siedziska.
Do wykończenia użyto najlepszych faktur i materiałów - Skóra, miękkie plastiki i stal nierdzewna. Systemy bezpieczeństwa takie jak asystent pasa ruchu czy asystent parkowania z pewnością pomogą w jeździe dużym Volkswagenem.
Oferta silników nie ulegnie zmianie. Przewidujemy, że nadal największą popularnością będzie cieszył się diesel 2.0 TDI o mocy 140 KM.
Więcej informacji z pewnościa dotrze do nas po oficjalnej premierze na targach w Los Angeles pod koniec tego miesiąca. Sprzedaż rozpocznie się w lutym 2012 roku.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się
zarejestrować lub zalogować.