Volkswagen Golf GTD - hot hatch w ekonomicznym wydaniu
Volkswagen szykuje mocne uderzenie w rynek i prezentuje kolejne modele, które mają walczyć o klientów. Dziś mamy pierwsze informacje na temat ekonomicznej alternatywy dla Golfa GTI, czyli modelu GTD z silnikiem diesla.
Sercem hatchbacka został dwulitrowy, doładowany silnik diesla generujący 181 KM i 379 Nm. Moc wędruje na przednie koła za pośrednictwem dwusprzęgłowej przekładni DSG. Producent zadbał o całkiem przyzwoite osiągi, jak na pojazd z dieslem. Sprint do setki ma trwać zaledwie 7,5 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 222 km/h. Oczywiście w porównaniu z benzynowym GTI osiągi zdają się być śmieszne, ale należy pamiętać, że mamy do czynienia z ekonomiczną alternatywą.
Zaletą auta ma być mały apetyt na paliwo. Volkswagen obiecuje średnie zużycie na poziomie 4,1 litra na 100 km. Nowy model będzie ważył 1301 kg i zostało wyposażone w w obniżone zawieszenie i 17-calowe felgi aluminiowe. Nadwozie różni się od zwykłego modelu lekko przeprojektowanymi zderzakami i sportowymi akcentami. Niestety nie znamy cen nowego modelu, ale te powinniśmy poznać na salonie w Genewie.
Zaletą auta ma być mały apetyt na paliwo. Volkswagen obiecuje średnie zużycie na poziomie 4,1 litra na 100 km. Nowy model będzie ważył 1301 kg i zostało wyposażone w w obniżone zawieszenie i 17-calowe felgi aluminiowe. Nadwozie różni się od zwykłego modelu lekko przeprojektowanymi zderzakami i sportowymi akcentami. Niestety nie znamy cen nowego modelu, ale te powinniśmy poznać na salonie w Genewie.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się
zarejestrować lub zalogować.