Volkswagen Golf GTI Cabrio - najmocniejszy kabriolet VW zadebiutuje w Genewie
Volkswagen Golf już niedługo zadebiutuje w swojej siódmej odsłonie, ale nim to nastąpi niemiecki producent wyda na świat model GTI Cabrio. Nieco szalony projekt powstał na potrzeby zlotu fanów Volkswagena i w kilka miesięcy przerodził się w maszynę gotową do produkcji.
Golf Cabrio GTI zostanie wyposażony w turbodoładowany, dwulitrowy, czterocylindrowy silnik TFSI o mocy 210 KM. Jednostka ta współpracuje z sześciobiegową, manualną przekładnią lub opcjonalnie z dwusprzęgłowym DSG o siedmiu przełożeniach. Dzięki temu użytkownicy otrzymają kabriolet, który dostarczy wielu emocji z jazdy.
Auto będzie najmocniejszym kabrioletem w historii niemieckiego producenta. Motor nowego Golfa pozwoli na sprint od 0 do 100 km/h w czasie 7,3 sekundy, a rozpędzanie zakończymy osiągając maksymalnie 235 km/h. Średnie zużycie paliwa wg. producenta powinno wynosić około 7,6 litra na 100 km.
Cabrio GTI wyróżnia się materiałowym, składanym dachem oraz 17-calowymi felgami, podwójnymi końcówkami wydechu i dyfuzorem. W czteroosobowym wnętrzu znajduje się typowa dla GTI krata oraz spłaszczona u dołu kierownica. Dach będziemy mogli złożyć jadąc nie szybciej niż 30 km/h. Procedura jest automatyczna i trwa zaledwie 10 sekund.
Kabriolet wy musił zmniejszenie pojemności bagażnika do 250 litrów pakunków. Premiera samochodu nastąpi podczas czerwcowych targów w Genewie, które wystartują już za pięć dni. Sprzedaż ma się rozpocząć w czerwcu bieżącego roku. Niestety ceny pozostają tajemnicą.
Auto będzie najmocniejszym kabrioletem w historii niemieckiego producenta. Motor nowego Golfa pozwoli na sprint od 0 do 100 km/h w czasie 7,3 sekundy, a rozpędzanie zakończymy osiągając maksymalnie 235 km/h. Średnie zużycie paliwa wg. producenta powinno wynosić około 7,6 litra na 100 km.
Cabrio GTI wyróżnia się materiałowym, składanym dachem oraz 17-calowymi felgami, podwójnymi końcówkami wydechu i dyfuzorem. W czteroosobowym wnętrzu znajduje się typowa dla GTI krata oraz spłaszczona u dołu kierownica. Dach będziemy mogli złożyć jadąc nie szybciej niż 30 km/h. Procedura jest automatyczna i trwa zaledwie 10 sekund.
Kabriolet wy musił zmniejszenie pojemności bagażnika do 250 litrów pakunków. Premiera samochodu nastąpi podczas czerwcowych targów w Genewie, które wystartują już za pięć dni. Sprzedaż ma się rozpocząć w czerwcu bieżącego roku. Niestety ceny pozostają tajemnicą.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się
zarejestrować lub zalogować.